Powered By Blogger

luni, 22 martie 2010

i`m back!

yep i`m back! practic am fost tot aici, teoretic am lipsit o perioada si o fiinta ciudata, care seamana cu mine la perfectie mi`a luat locul. si nu si`a dat nimeni seama, cu totii ati crezut ca ea e eu. dar nu, eu acum m`am intors, si sunt aceiasi pe care ati cunoscut`o cu totii. sunt fata cu zambetul pe buze care crede in ea si cei din jurul ei, sunt "intai nascuta" lui tata si fata puternica a mamei, sunt sora mai mare si prietena piticului meu,sunt prietena cea mai buna a "blondului meu", sunt fata care o tine pe timo de mana si ii spune ca o iubeste, sunt fata care e acolo sa te tina in barte si sa iti stearga lacrimile, sunt fata care rade cu gura pana la urechi chiar si de ea, sunt fata care o sa iasa cu tine dimineata sau seara, ziua sau noaptea, daca asta te face fericit. da...sabina s`a intors si va iubesste, pe fiecare dintre voi!>:D<:X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu