Powered By Blogger

miercuri, 12 ianuarie 2011

i`m not gonna leave you no more!

E pentru EL. EL, care de multi ani incoace e motivul pentru care ma trezesc dimineata, e singurul care poate sa ma linisteasca atunci cand sunt nervoasa din cauza unora, e cel care ma strange in brate si imi spune ca o sa fie bine, e cel care a vazut in mine mai mult decat au vazut altii, e cel care stie cand trebuie sa taca sau cand sa vorbeasca, e cel care ma primeste cu bratele deschise ori de cate ori ma intorc. E singurul om din lume care intelege ce nimeni altcineva nu ar putea sa inteleaga. E singurul care crede in mine si ma sustine chiar si atunci cand fac prostii, pentru ca el stie ca nu ma dau batuta usor. El, baiatul cu ochi albastri, imi incalzeste inima si acum exact ca in prima zi. El e cel care ma face sa vreau sa fiu cea mai buna in orice as face. El, cel care m`a invatat ca "Noi" nu exista doar in dictionar. El care m`a invatat sa iubesc si sa lupt pentru iubirea mea. El e, in fond, singurul care conteaza cu adevarat si singurul pentru care as fi in stare sa intorc lumea cu susul in jos. El, care e constient, ca oricine ar fi in viata mea sau a lui, nu o sa poate sa stearga sau sa schimbe vreodata ceea ce am construit noi.
Te iubeeeeesc:x

3 comentarii: