Powered By Blogger

sâmbătă, 24 septembrie 2011

Tu si-atat

Gata Mr. Big! Nu mai pot! Eu nu mai pot sa neg! M-am saturat sa ma mint singura ca nu imi mai pasa, ca nu te mai iubesc, ca nu imi este dor de tine. M-am saturaaaat, pricepi? Daca ma intreaba acum cineva, ce vreau de la viata, un singur lucru stiu clar. Stiu ca vreau ca tu sa faci parte din ea. Vreau sa adorm cu capul pe pieptul tau si sa-ti ascult bataile inimiii, vreau sa te sarut inainte de culcare, sa ma trezesc dimineata sa pregatesc micul dejun si sa te trezesc cu un sarut si cu o cafea proaspata, vreau sa ma saruti inainte sa pleci o zi din viata mea. Vreau sa avem un loc al nostru, un “cuibusor de nebunii” unde sa ne intalnim la sfarsitul fiecarei zile si sa bem un pahar de vin, vreau sa fiu langa tine in fiecare moment al existenteii tale, fie el bun sau rau, vreau sa mergem la cumparaturi si sa iti gatesc in weekend, mai pe scurt, vreau sa fiu acolo, langa tine, mereu. Vreau sa-ti port numele candva. De ce? Pentru ca te iubesc, chiar daca a trecut atata timp, pentru ca simt cat tu esti sufletul meu pereche, pentru ca stiu ca te pot face fericit. Si nu in ultimul rand , pentru ca am atata dragoste de oferit, sit tu esti singurul om caru i-o pot da. [Don’t denied it anymore, I know that you feel the same]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu